loading...
عکس قیلم موزیک مصاحبه ترجمه ترانه از نانسی عجرم | سایت فارسی زبان نانسی عجرم
آخرین ارسال های انجمن
Mhmmd بازدید : 1804 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
فروش ویژه بازی اورجینال PES 2014



بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل شامل 2 DVD ...
سیستم بازی در PES 2014 کاملا بازسازی شده و بازیکنان با سیستمی جدید روبرو خواهند بود. تیم سازنده ی PES در عنوان جدید خود {PES 2014} یک فوتبال واقعی و سطح بالا را به نمایش خواهد گذاشت. موضوع اصلی این عنوان حرکت و موقعیت های بازیکنان است که خود یک رویداد مدرن فوتبال را توصیف می کند. همانطور که می دانید در PES هنگام مسابقات بازیکنان معروف مانند {مسی و رونالدو} رمز موفقیت تیم های خود هستند و با تکنیک های فردی خود باعث پیروزی تیم هایشان می شوند.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 7000 تومان

Mhmmd بازدید : 293 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

سلام به دوستای خوب و عزیزم

خبر خوب و خوشحال کننده ایی براتون دارم ، ما از دیروز فیسبوکی شدیم یعنی سعی میکنیم اخبار مربوط به نانسی رو در فیسبوک هم دنبال کنیم

کسانی که فیسبوک دارن حتما صفحه مارو لایک کنن تا آخرین اخبار و اطلاعیه سایت نانسی بحبک به دستشون برسه





لایک صفحه مــــا در فیسبوکـــــــــــــــــ


Mhmmd بازدید : 310 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (2)

Unpublished photos of Nancy Arab Idol in this site

عکس های منتشر نشده از ناسی در عرب ایدول از سایت نانسی بحبک !!

اون دسته از دوستانی که دیدن،که دیـــــدن ، اونایی که ندیدن  لذتش ببرن ...!!! قربون قدمای همه توووون .


Unpublished photo of the Arab Idol Nancy from NancyBehabak site!

I see a bunch of friends that see, those that are not seeing ... Take pleasure! Thank you along.



Mhmmd بازدید : 269 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (1)

Arab Idol Season 2 PhotoShoot

سلام دوستان عزیز نمی دونم جند نفرتون این عکس هارو دیدید !!؟؟ همه دوستای عزیزی که این عکس هارو میبینن و دانلود میکنن لطفا تو نظرات بیان کنید که دیدید یا نه ؟؟!!!


Mhmmd بازدید : 930 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)


فرارسیدن زادروز اسطوره راستی، مردانگی، شجاعت و نیکی، حضرت علی مرتضی (ع) و مناسبت روز مرد و پدر بر عموم ایرانیان به ویژه مردان بزرگ سرزمینمان خجسته شادباش باد.



سخن از مردی است که در خانه خدا چشم به دنیا می گشاید و در خانه او چشم بر می بندد. سخن از کسی است که از راستی پیروی می کند و برای خود در فروغ روشنایی جایگاهی بر می گزیند و دروغ کاران تاریخ را به آه و افسوسی رسوا می کند که تا تاریخ تاریخ است نامشان به تیرگی نمایان است. سخن از مردی است که از کودکی با یا علی او بر روی پایمان ایستادیم و تا این لحظه از عمر این نام برایمان نشان از ایستادگی و تلاش افزون است.

بیایید به یمن نام او هم که شده گاهی در زندگیمان علی باشیم. گاهی بیاموزیم که دست انسان ها را بگیریم و عادت نکنیم به زیر پایشان را خالی کردن. خدا می داند که این روز وقتی روز مرد است که ذره ای از این اخلاق در وجودمان باشد. اگر توانستیم دیگران را چه نیک و چه بد بر خاک نیفکنیم و پرواز کنیم، شکوه نام علی در این پرواز تجلی می یابد. در غیر این صورت، پرواز که هیچ، نفس هامان هم بوی نامردی می دهد.

زادروز این مرد بزرگ که یکی از خوبان بزرگ تاریخ است، بر شما که پاس می دارید فرهنگ مردانگی را خجسته و شادباش باد.

با سپاس / محمد دوستی



Mhmmd بازدید : 1361 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود دو اجراي نانسي عجرم در فستيوال فيلم سينمايي


دوستان عزیز وقتتون بخیر

برایتون در این ساعت دانلود دو اجراي نانسي عجرم در فستيوال فيلم سينمايي مسقط مارس 2012 رو آماده کردیم که امید وارم از دیدنش لذت ببرید.

منبع این پست : این وبلاگ


توجه : برای دانلود حتما از IDM  استفاده کنید


بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی نانسی عجرم


ادامه مطلب رجوع کنید...


Mhmmd بازدید : 1800 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

چند عکس دیده نشده و با کیفیت از نانسی


سلام و وقت بخیر به شما دوستان عزیز

عکس هایی که تو این پست براتون گذاشتم عکس هایی هستند که در استودیو عرب ایدول و در جشن های اخیر گرفته شده منتها یه سری از این عکس ها انتشار پیدا نکرد و در بعضی از سایت های عربی این عکس ها منشر شد . نانسی بحبک این عکس ها رو براتون آمده کرده امیدوارم که رضایت داشته باشید . ( لازم به ذکر است که این عکس ها با کیفیت فوق العاده خوب و بالا در این سایت منتشر شده است )


نانسی عجرم



به ادامه مطلب رجوع کنید...

Mhmmd بازدید : 1657 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


سري جديد عكس هاي فوق العاده زيباي نانسي عجرم در استديو عرب ايدول


سري جديد عكس هاي فوق العاده زيباي نانسي عجرم  در کنار حسين فهمي در استديو عرب ايدول ، روز هفتم که بسیار زیباست نانسی با عینک خیلی زیبا شده امیدوارم که  شما هم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره منتظر نظراتتون هستیم.



 سوپرنانسی


ادامه مطلب برای دیدن این عکس ها فراموش نشه :D


Mhmmd بازدید : 2871 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


سری جدید عکس های نانسی عجرم در عرب ایدول

عکس های دیده نشده نانسی عجرم در عرب ایدول هستش که گفته شده این عکس ها مربوط میشه به روز چارم در عرب ایدول که جدیدا در سایت های عربی منتشر شده . شما دوستان عزیز می تونید با مراجعه به ادادمه مطلب این عکس های زیبا را مشاهده و دانلود نمایید . دوستان لطفا ما را از نظرات ارزشمندتون بهره مند کنید .



نانسی عجرم




Mhmmd بازدید : 1427 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (1)


مجموعه تصایر نانسی عجرم در صوت الحیاه


سلام به دوستان عزیز

تصاویر امروز مربوط میشه به مجموعه تصایر نانسی عحرم در صوت الحیاه که با کمی تاخیر براتون گذاشتیم لطفا با نظراتتون مارو همراهی و دلگرمی بدید.با تشکر



برای مشاده این تصاویر ادامه مطلب رو یزنید :D

Mhmmd بازدید : 3832 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)


دو عکس با کیفیت بالا از نانسی عجرم که مربوط میشه به کلیپ الی کان و تبلیغات داماس



دو عکس با کیفیت بالا از نانسی عجرم که مربوط میشه به کلیپ الی کان و تبلیغات داماس



دو عکس با کیفیت بالا از نانسی عجرم که مربوط میشه به کلیپ الی کان و تبلیغات داماس


ادامه مطلب رو حتما ببین



Mhmmd بازدید : 1680 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

عکس های اختصاصی نانسی در کاور مجله غالد

عکس های اختصاصی نانسی در کاور مجله غالد که در ادامه مطلب براتون گذاشتم فوق العاده زیبا و با کیفیت هستن اگه دانلودش نکنید واقعا از دستش دادید.عضو سایت بشید و حتما دانلود کنید



Mhmmd بازدید : 1416 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (1)


دانلود اهنگ جديد Nancy Ajram به نام Baddak Teba Feek با کیفیت بسیار خوب براتون تهیه دیده شده که امیدوارم خوشتون بیاد لطفا با ادامه مطلب رجوع کنید



ویدئو این موزیک رو بزودی براتون می زارم



Mhmmd بازدید : 1510 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)


عكس باكيفيت نانسي عجرم به همراه دخترش ميلا و دو کودک دیگر در دوبی که در ادامه مطلب برای شما گذاشته شده است لطفا عضو سایت شده و از امکانات سایت بهره مند شوید.





Mhmmd بازدید : 1149 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)




نانسي عجرم به طور رسمي حضور خود به عنوان مهمان افتخاري و در بين هيئت منصفه ويژه برنامه صوت الحياه در تاريخ چهارشنبه 21 نوابر 2012 تاييد كرد.اين برنامه از شبكه مصري "الحياه"پخش ميشود




منبع



Mhmmd بازدید : 1233 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

بالهداوة
آرام

بالهداوه الهداوه یا حبیبی بالهداوه
آرام، آرام، عشق من آرام

ای غلطه بینا تداوی الا الشک یعمل عداوه
هر اشتباهی می تواند جبران شود، جز تردید که دشمنی می آورد

بالهداوه الهداوه یا حبیبی بالهداوه
آرام، آرام، عشق من آرام



ادامه ترجمه در ادامه مطلب 



Mhmmd بازدید : 1446 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)


سلام به همه هواداران نانسی عجرم

دوستان یه موردی که اخبرا توی سایت های هوادار نانسی  بهش برمیخوریم اینه که این سایت ها یا وبلاگ های فارسی اخبار بروزی از نانسی براتون نمی زارن اللخصوص نانسی بحبک ... چرا؟ چون الات دیگه جوری شده که هر سایتی که الان میرید یک نویسنده بیشتر نداره اونم مدیر سایت هستش قبلانا یادمه همه دوست داشتن از اخبار نانسی باخبر بشن و در موردش بحث کنن الان دبگه پر شده از عکس ها و کلیپ ها دیگه هیچ حرف و حدیثی ام نیست البته مقصر ما ادمین ها هم نیستیم قبلا مترجم های خوب داشتیم و سایت ها شلوغ بود بعد از چند بار ف.ی.ل.ت.ر شدن دیگه این مترجم ها هم پریدن . اخبار نانسی توی سایت های عربی و لاتین پره اما نه ما وقت ترجمه داریم نه مترجمش هست. الانم یه خبر به زبان عربی منتشر شده که مجبورم به عربی بزارم برتون! حالا از همه کاربران عضو و چه اونهایی که از ما بازدید میکنن خواهشمندیم که اگر مایل به همکاری هستید با ما در ارتباط باشید.منتظر حضورتون هستیم



نانسي عجرم: كنت مترددة بشأن "أراب آيدول" ..ولن أجامل على حساب الفن

كشفت الفنانة نانسي عجرم أنها كانت مترددة جداً في المشاركة في برنامج "أراب آيدول" كعضو في لجنة التحكيم وقالت في مقابلة مع مجلة "سيدتي":

"بصراحة كنت مترددة كثيراً في البداية، ولم تكن لدي الرغبة في خوض مثل هذه التجارب. ولكن بعد التفكير وجدت أنها تجربة جيدة ولا مانع من خوضها، وقلت لنفسي : أجرّب حتى أستطيع أن أكتشف".

وأشارت نانسي إلى أنها لم تخف من المشاركة انما لا تحب اعطاء ملاحظات للمشاركين خصوصاً ان كل المشتركين يذكّرونها بنفسها عندما كانت تشارك في برامج الهواة، وأضافت:" كنت اتأثر بحيللا كلمة. ولذلك لا أحب أن أكون الشخص الذي يؤثر في نفوس المشتركين وحماستهم ولو بجزء بسيط".

واكدت نانسي أن ذلك لا يعني أنها ستجامل المشتركين ، وقالت:" أنا لا أجامل أحداً على حساب الفن بالتأكيد.. لكن نصيحتي لهم ستكون Friendly ونابعة من محبة اكثر من كونها نابعة من عضو في لجنة التحكيم".

وأخيراً أبدت نانسي سعادتها بمشاركة الفنان راغب علامة والفنانة أحلام والموزع الموسيقي حسن الشافعي هذه التجربة، وقالت:" أنا سعيدة ويشرفني أن أكون عضواً رابعاً في لجنة تحكيم البرنامج. ومن المؤكد أنه سيكون بيننا تعاون في اختيار الأصوات الأفضل".


Mhmmd بازدید : 1452 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)




نانسی گفت : سه فرزند میخواهم...


نانسی عجرم در تازه ترین مصاحبه خود در مجله هایا گفت: من علاوه بر میلا و ایلا فرزند دیگری میخواهم و اختلافی بین من و نوال وجود ندارد و من بارها در مصاحبه های خود این موضوع را روشن کردم


Mhmmd بازدید : 1412 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)



راغب علامه در تویتر خود اعلام کرد، برای فصل جدید عرب ایدول نانسی در هیئت داوران حضور خواهد داشت.علی جابر مدیر کانالMBC گفت: احلام در هیئت داوران عرب ایدول خواهد ماند و حضور او بسیار مهم است.



با تشکر از مهرداد و وبلاگ موفقش


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 354
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 3,044
  • بازدید کلی : 269,166