loading...
عکس قیلم موزیک مصاحبه ترجمه ترانه از نانسی عجرم | سایت فارسی زبان نانسی عجرم
آخرین ارسال های انجمن
Mhmmd بازدید : 930 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)


فرارسیدن زادروز اسطوره راستی، مردانگی، شجاعت و نیکی، حضرت علی مرتضی (ع) و مناسبت روز مرد و پدر بر عموم ایرانیان به ویژه مردان بزرگ سرزمینمان خجسته شادباش باد.



سخن از مردی است که در خانه خدا چشم به دنیا می گشاید و در خانه او چشم بر می بندد. سخن از کسی است که از راستی پیروی می کند و برای خود در فروغ روشنایی جایگاهی بر می گزیند و دروغ کاران تاریخ را به آه و افسوسی رسوا می کند که تا تاریخ تاریخ است نامشان به تیرگی نمایان است. سخن از مردی است که از کودکی با یا علی او بر روی پایمان ایستادیم و تا این لحظه از عمر این نام برایمان نشان از ایستادگی و تلاش افزون است.

بیایید به یمن نام او هم که شده گاهی در زندگیمان علی باشیم. گاهی بیاموزیم که دست انسان ها را بگیریم و عادت نکنیم به زیر پایشان را خالی کردن. خدا می داند که این روز وقتی روز مرد است که ذره ای از این اخلاق در وجودمان باشد. اگر توانستیم دیگران را چه نیک و چه بد بر خاک نیفکنیم و پرواز کنیم، شکوه نام علی در این پرواز تجلی می یابد. در غیر این صورت، پرواز که هیچ، نفس هامان هم بوی نامردی می دهد.

زادروز این مرد بزرگ که یکی از خوبان بزرگ تاریخ است، بر شما که پاس می دارید فرهنگ مردانگی را خجسته و شادباش باد.

با سپاس / محمد دوستی



Mary Ajram بازدید : 215 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


آلبوم جدید نانسی عجرم به نام "نانسی 8" بعد از ماه مبارک رمضان به بازار خواهد آمد


این آلبوم شامل 13 ترانه میباشد که 6 ترانه ی آن به لهجه ی مصری،4 لبنانی و 3 خلیجی است


همچنان منتظر خبرهای جدید باشید

Mary Ajram بازدید : 293 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


نانسی عجرم امروز عصر برای ضبط آهنگ های آلبوم جدید خود به استدیو رفت...این آلبوم عید فطر به بازار می آید


من مطمئنم که این آلبوم هم مثل همه ی آلبوم های او بی نظیر است


نظر شما چیه؟؟؟

Mary Ajram بازدید : 373 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
نانسی عجرم، خواننده لبنانی، قصد خود را برای راه اندازی یک وب سایت برای دریافت استعداد های جدید از جمله نویسندگان و آهنگسازان را اعلام کرد، و افزود که نگرانی در این دوره از کار و آگهی های جدید ،باعث نمی شود که به آنها فکر نکنم. نانسی عجرم تمایل خود را برای شنیدن صدای جوان و برقراری ارتباط مستقیم با مردم اعلام کرد،او به شرکت در مسابقه عرب ایدول پرداخت،نانسی عجرم عکس خود را بر روی صفحه ی توییتر خود قرار داد که به گفته ی هواداران خوب او،با عینک بسیار زیبا شده بود. همچنین چاپ دو عکس در کنار سوپراستار راغب علامه که مشغول خواندن یک پیامک هستند.علاوه بر این حضور او در کنار حسن الشافعی،که از هواداران خود در مورد ظاهر جدیدش سوالاتی را پرسید... و هواداران او در سرتاسر جهان خصوصا ایران او را تحسین کردند. خیلی برام جالب بود که نوشته بود خصوصا ایران چون فقط 3کاربر ایرانی اونجا حضور داره که 2تاش منم یکی دیگه هم دوست خوبم هستش...به هر حال روانیتیم نانسی خوبم...



 
ترجمه: چکامه
لطفا کپی نکنید....
toucan بازدید : 1796 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

دوستان عزیز این پست ترجمه خبر قبلی ماست که به زبان عربی منتشر شده بود که دوست خوبمون toucan زحمت کشیدن ترجمش کردن از این به بعد دوستان توی پنل خودتون میتونین خبر جدیدی عکس جدیدی داشنین تو قسمت ارسال پست مطلبتون رو بزارین اگر توسط مدیر تایید شد به اسم کاربری خودتون نمایش داده میشه.


با تشکر ویژه از toucan





نانسی عجرم:نسبت به موضوع "عرب آیدول"مردد بودم...وبخاطر هنر تعارف نمیکنم.هنرمند ناسی عجرم اظهارداشت که وی جدا برای مشارکت در برنامه عرب آیدول بعنوان عضوی از هیأت داوری متردد بوده است ودر مصاحبه با مجله "سیدتی"گفته است:"صراحتا در ابتدابشدت مترددبودم،ورغبتی برای حضور در چنین تجاربی نداشتم.ولی بعدازتفکر آنراتجربه ای خوب یافتم ومانعی برای ورود به آن نیست وبخودم گفتم:تجربه میکنم تا اینکه کشف کنم."نانسی اشاره کرد که وی از مشارکت نمیترسد.قطعا وی اعطای تفسیرات را برای مشارکین نمیپسنددخصوصا این که تمامی مشارکین آنرا زمانی بطور زنده در برنامه حضور دارند بیاد می آورندواضافه میکند:از گفتن؟متاثرمیشوم.وبخاطر همین دوست ندارم شخصی باشم که در نفوس مسابقه دهندگان وحماسه شان تأثیربگذارم ولوبصورتی ساده.ونانسی تأکید میکند که این به این معنی نیست که وی با مشارکین تعارف میکندومیگوید:"قطعا درباره هنر با کسی تعارف نمیکنم...ولی نصیحتمبرایشان دوستانه است وبیشتر ناشی از محبت است تا ناشی ازعضوی از هیأت داوران بودن.در پایان نانسی سعادتش را بخاطرمشارکتش با راغب علامه و أحلاموتوزیع کننده موسیقی حسن الشافعی اعلام کرد.وگفت:"من سعادتمندشدم و مشرف گردیدم که جزوچهارم هیأت باشم.وقطعامیان ما همکاری برای انتخاب صداهای بهتر خواهدبود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 354
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 3,032
  • بازدید کلی : 269,154