loading...
عکس قیلم موزیک مصاحبه ترجمه ترانه از نانسی عجرم | سایت فارسی زبان نانسی عجرم
آخرین ارسال های انجمن
Mhmmd بازدید : 2124 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (3)

Nancy Ajram - Aamel Aekla




READ MORE 


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1392/08/07 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطف کنید برنامه استار اکادمی که طی چند شب پخش شد + برنامه یا لیل یا عین 2006 رو بصورت کامل قرار بدید یا اگه تو یه جای دیگه هست لینکشو بذارید؟
ضمنا میشه اسم شریفتون رو هم بگید؟

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/08/05 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت سایت نانسی بحبک
جناب سرعت لود صفحاتتونب یش از حد پایینه من با ADSL 1 M بزور اونهم پس از چند دقیقه میتونم مطلبی رو رویت کنم(ضمنا فقط سایت شما با این مشکل روبرو هستم وبا سایتای دیگه مشکلی ندارم) خواهشا این مورد رو بررسی کنید وبه بنده هم اطلاع بدید. متشکرم
پاسخ : بنده محمد هستم مدیریت سایت
برنامه هارو تونستیم براتون میزاریم قول 100% نمی دیم
در ضمن سرعت من ADSL 512 مخایرات هستش و سایت رو با سرعت بالا باز میکنه فکر نکنم مشکل از قالب باشه.

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1392/08/02 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

نانسی یه فرشته ست....ممنون بابت زحمتایی که میکشید...
پاسخ : خواهش میکنم وظیفست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 354
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 3,029
  • بازدید کلی : 269,151